torsdag 13 maj 2010

30 år!

Jaha, så har man blivit 30 oxå. Känns ganska bra faktiskt, ingen ångest eller andra jobbiga känslor. Fick mycket gratulationer igår och några presenter :) Ett par vita converse av mannen, med inlägg som gör att foten får mer stöd och dämpning. Och ett jätte fint halsband i silver med ett belock som "Isabel" är inristat i. Sedan fick jag ett presentkort på en behandling på centralbadet, av mina arbetskamrater. Så jag ska få lite egentid.

Tyvärr är Isabel sjuk igen. Vaknade med feber igår och idag är den högre. Så Jocke fick åka på 90 årskalas i Oxelösund och vi blev hemma. Jag hoppas hon piggnar till så vi kan ha kalas här på lördag! Då kommer tjocka släkten på 30 årskalas.

Just nu är det mys i soffan med Nasses film och fil och flingor.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas lillaplupp snart blir frisk. Kram C

Mamma sa...

Tack för idag!! En jättemysig o härlig dag - sol värme o glädje! Tror att alla trivdes mycket bra!♥

Våren kom i samband med din dag! Kram mam

Lite smått å gott sa...

Camilla: hej! Vad länge sedan. Hur mår ni? Är Ida bättre nu? Jag ville så gärna fortsätta läsa din blogg, men kom inte in.. kram
Mamma: Ja äntligen kom våren! kram