tisdag 14 oktober 2008

Tuut tuut tuut

Isabel har börjat med nya ljud. Läpparna formas som en puss och sedan går hon på...låter som duu duu duu duu. eller bhu bhu bhu...eller tut tut tut. Ha ha hon låter så rolig! Sedan en vecka tillbaka är "pappa" även nåt som används flitigt. Jocke är superlycklig! :)

Och nu har andra tanden hunnit ifatt, så nu är det ett stort flin med 2 tänder man ser :) Vår kicka.


En bajsincident hände idag igen.. nähä?! :) Hon bajsade 4 ggr på förmiddagen idag. Så då tror man ju hon är klar för dagen. Men icke. Jag försöker ha henne naken liten stund dagtid, för att få lufta lite. Jag drog av henne allt när vi kom hem för middagsdags. Hon hann vara byxlös i typ 10 min, sedan hade vi en kaka på golvet. Hon satt och tutade med munnen och snackade med mig (som satt på toa..), sedan kröp hon närmre, då såg man en liten hög på golvet. ha ha Som tur är, lagom konsistens :) Nu har jag varit äcklig nog för den här bloggen! ha ha

Inga kommentarer: