torsdag 23 oktober 2008

2 steg!

När jag ringde hem på eftermiddagen, var Jocke helt lyrisk. "Hon gick precis sina första steg!!!" Va?! skrek jag. Isabel tog sina första 2 steg, mellan fotpallen och Jocke. Det är ju typsikt, när inte jag är hemma. Men snacka om rys i kroppen när jag hörde. Vår underbara lilla tjej, som blivit så stor.

Angående förra inlägget, så måste jag skriva till några saker.. Vi säger, klappa händerna, hon klappar, vinka, hon vinkar, dansa, hon dansar, pussas, hon pussar.. :) Hon vet vart mun, näsa och navel är. Ja det finns mer! Hon kallar på bra med läragåvagnen, och snart går hon ju på egen hand!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va häftigt!!! Snart springer hon! :) Kram till er alla//J

Anonym sa...

Det är stort allt som händer med lilla fröken.....nu går allt i rasande fart knappt vi hänger med.

Kramar från Farmor