torsdag 23 oktober 2008

Blogg, blogg, blogg..

Jag skriver ju denna blogg som en dagbok.. och för att uppdatera de som vill följa vårt liv och Isabels utveckling. Till exempel far- och morföräldrar. Men ibland undrar man ju hur många som läser? Och vilka? Får höra lite då och då från folk att de följer bloggen, vissa bli man verkligen förvånad över. Men det är ju kul. Kul att de som vill, läser om det jag har att säga.

Farmor och mormor till Isabel är ju flitiga läsare och kommentatorer :) och de finns andra med. Det är kul att få några ord skrivna av er.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vi "morföräldrar" är flitiga... Det är vårt sätt att "umgås", hålla kontakt, finnas där under Isabels tid o år...:))
Ååååå, WOW - 2 första stegen!!!
Underbart! Stora tjejen!!!!!
Å förretsen - visst är det härligt att ändå komma tillbaka känna sig "behövd" på sin arbetsplats(oxå)och att man inte glömt...hur kul o roligt det är med ens arbetsuppgifter.
Ha en bra dag!

Kram kram mormor/mam

Anonym sa...

Jag erkänner, jag läser alla dagar medn är tyvärr superdålig på att kommentera... :( Det är så roligt att läsa om er tjejs alla framsteg. Jag har själv en dotter men hon är redan 4, ändå känns det som om det var alldeles nyss som hon gick sina första steg!!

/Mickis

Camilla sa...

Och jag är ju en trogen läsare sedan länge.. det är verkligen jättekul att följa ditt liv och lilla Isabel. Ha en jättefin helg. kram Camilla

lector sa...

Jag läser mä! Nyfiken som få.

Lite smått å gott sa...

ha ha ha. tack tack. Kul att ni vill läsa!

hanna sa...

Skaffa ett google analytics-konto. Gratis - och då ser du hur mycket besök och var de kommer ifrån och mycket annat.