söndag 14 september 2008

Ups and downs

Den här helgen har verkligen bjudit på en blanding av plus och minus.

I fredags stressade jag runt och shoppade saker inför plåtning av vår lgh nästa vecka, nya blommor och dyl. Lunch med en kompis.. som berättar världens bästa nyhet för mig, hon ska ha bebis!! :)

Natten till lördagen sov vi inte mycket.. Isabel sov på mig. Hostandes. Förkyld igen. Lilla snuttan. Vi fick iaf lite hjälp av Lisa och Richard igår med henne, så vi kunde städa undan och få till en fräsch lgh. Fotografering på tisdag inför visning.

Jockes kompis ringde och berättade att även de väntade tillökning :) Barn nr 2! Kvällen avslutades med middag och vin på Gullmarsplan. Men Isabel sov typ 10 min i omgångar, vaknade skrikandes och hostandes hela tiden :(

Natten har varit jobbig, Isabel har inte kunnat andas, inte heller sova då. Så det är grus i ögonen idag. Nu har vi varit på visningar och hittat en underbar i Mariehäll, precis utanför sumpan. Kanon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Hopaps isabel mår bättre. Och berätta mer om lägenhetsvisningen... nyfiken =)

Kram, kul att ses... Isabel är ju bara så söööt! /Sara

Lite smått å gott sa...

hej! ja det var verkligen kul att ses!:)

Visningen var i Mariehäll, på andra sidan bälstaån än sumpan. Nybyggt hus. underbar lgh. Stor uteplats. Allt nytt i lgh. Men vi får nog ha is i magen.. kram!

Anonym sa...

Jag tror jag hittade den på hemnet... om jag kikade rätt så var den jättefin! =)

Anonym sa...

Nyfiken...var oxå inne o kollade... Mysig o superfin:))Fräsch!!!!
Kram mam