söndag 14 september 2008

Shopp shopp

I torsdags var jag ute och irrade runt och letade jacka med Isabel, Lina och Alex. Lina hade en check på POP som hon erbjöd mig. Först var tanken att köpa deras skaljacka, eller ev fleece. (vind och vattentät) Det var mycket tankeverksamhet... hur ska jag göra? Vilken nytta har vi ha den (dyra) jackan? Hon vill väl ut och leka sen, då måste hon ändå ha overall eller byxor till jackan..

I sista stund kom jag på att jag inte tittat Kappahl än.. och de hade ju en liknande fleecejacka i våras.. Jag sprang iväg och hittade en röd, för mer än halva priset än polarans :)
Men så ville jag utnyttja rabattchecken av Lina och det lilla bidrag jag hade fått av min mor (!) så jag passade på att inhandla deras kanonbra overall till Isabel. Även det en röd, med svarta blixlås. Superfin!

Jag känner mig r
iktigt nöjd med mina köp! Nu letas det bara efter en till mössa.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Gud så söt hon är, jättefin i sin nya overall

Lite smått å gott sa...

:) ja visst är den fin!

Anonym sa...

Se så fin våran lilla snuttis är:))
Puss på dig gumman!
mormor