måndag 15 september 2008

I love your blog

Jag blev överraskad och väldigt glad när jag såg att jag blivit nominerad av flaskmamman. Jag som inte är så bra på att läsa bloggar längre, har jämt göra att försöka uppdatera min, :) får det svårt att välja ut nya. Men jag har ju mina som jag brukar försöka följa iaf. De nominerade är Saras blogg, Elins blogg, Camillas lockar, Jennys blogg, Ida supergirl, Trulsa design och Hannas blogg.

Ni som blir nominerade skall i er tur utse era sju favoritbloggar.

1. De nominerade kopierar bilden och lägger på sin blogg.
2. Länka till personen du fick nomineringen av
3. Nominera 7 bloggar
4. Länka till de bloggar du nominerat
5. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de blivit nominerade.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla Linn! Vilken ära!
Sju andra bloggar... hrm det är ju mest din jag förjer :-D Så då är ju du självklart nominerad och kniper förstaplatsen också!

Ha det bra! Hälsa de dina! kram Elin

Anonym sa...

Mailade en bostadslänk till dig, en på jobbet ska sälja sin jättefina 3:a. Dock ej på nedrebotten, men jättefin och fin lekpark på gården och bra område =)

Tar 15 min med pendeln.. kanske kan vara ngt....

Kram!

hanna sa...

ÅH tack Linn vad söt du är! :D
Lite fullt upp här nu, men jag ska klura på mina nomineringar!