torsdag 29 maj 2008

Sommar och soliga dagar..

..vi gå genom skogar och hagar.. Helt underbart väder! Vi har picnic'at flera ggr i veckan, lunch på Lasse i parken idag och middag på balkongen. Super nice! Och vädret ska hålla i sig hela helgen. Underbart!

Nu börjar jag känna att det är ganska härligt att vara mammaledig den här perioden. Njuta av vädret och mysa utomhus hela dagarna. Och Isabel är i en perfekt ålder. De sitter och leker på filten och gosar. Sedan sover de en stund i vagnen. Kan inte bli bättre. Det tog mig några månader att komma in i att vara hemma.. men nu är jag ganska bra på det! :)

Imorn är det ultraljud på njurarna, sedan studentfirande på kvällen. På lördag är mormor här, sedan grillning på bakgården vid Roslagsgatan. Söndag mys i hagaparken. Kan det bli bättre? (..skulle va om Isa sover bättre än i natt så jag inte är så sliten som idag!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja så var den helgen "överstökad" ...snart... studentexamen i Sollis hos Petra flöt bra och vi åt o mumsade o Isa blev allas(80typ) ögonsten, och mys i Kristineberg:)
Jag sov hos er o vakna med lilla fröken charmtroll på morgonen(tidigt). Efter frukost blev det Rolis där vi myste med sallad o "alla andra" i solgasset. 16.00 bar det av mot E:a.
Tack för denna stund med er! Underbart!!!!
Vi ses till midsommar!
(morfar kommer o slaggar om 2 veckor - så då får ni ta hand om honom!

Puss o kram mormis