måndag 2 juni 2008

Måndagslyx

Har just gett Isabel en tallrik gröt med Duffys nya skiva i bakgrunden. Humöret är på topp och jag känner, så här skulle varje dag vara! Skivan ger mig en härlig känsla i hela kroppen! Dagens tips.


Annars har vi haft en riktigt bra dag, förutom magont dock. Shopping på Fridhemsplan, present till Lisa. Lunch hemma och sedan eftermiddagshäng i fredhällsparken. Plaskdams invigning. Isabel gillade inte att doppa fötterna i vattnet dock :)

Nu ska jag ställa mig och fixa lite färgglada plättar till min älskling, som snart kommer hem med Isabels nya sittdel till vagnen. Jiho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå är det då dags för sittvagnen:)
Ja så stadigt o så fint som lilla fröken Isabel sitter - så kan hon behöva det. Vad spännande det ska bli med den första "sittfärden" Lycka Till!
Kram mormor

Sara sa...

Vad mysigt ni verkar ha det. Passa på att njuta ordentligt!