måndag 26 maj 2008

I love puts!

Mitt drömhus är ett litet vitt hus av puts. Verkar inte finnas många sådana på marknaden här i sthlm.. inte i vår prisklass iaf. Det fanns ett som var till salu i Stuvsta för någon vecka sedan. Satt och tittade på bilderna och sa "Jocke, det här ska jag ha!" Men när jag precis kärat ner mig i det såg jag att det stod SÅLD i rubriken. Fy.

När jag ser ett sådant hus, är det nästan så jag kan tänka mig flytta vart som helst bara för att få mitt lilla hus. Te x Lindas hus på Gotland. Kan man sno det och flytta det hit? :)


Bild hämtad från http://lillasysteryster.blogspot.com/


Jag hade hittat ett som låg i nedre Hällby utanför Eskilstuna. Ett fint vitt puts hus med gröna fönsterluckor. På höjden. Det var till salu för typ 2 månader sedan. Vi hann inte ens med visningen.. Typiskt att när man väl har flyttat från stan, säljer de.

Jag får fortsätta leta efter mitt drömhus!

Inga kommentarer: