torsdag 6 september 2007

Vissa dagar känns det segt!

Vissa dagar känns det som det är lång tid kvar att gå.. Jag mår ju ganska bra och ska njuta av tiden innan bebben kommer, men jag är så trött, nästan jämt! Seg...har svårt att se till att få saker gjorda ibland. I går satt jag hemma och jobbade, det var skönt. Då var jag minsann hur pigg som helst, men idag är jag tillbaka på jobbet och super trött och seg.

Har inte fått i mig nåt kaffe idag för magen har varit krånglig...vågar inte dricka det då. Men just nu knaprar jag crisp'n light och lite naturell yoguhrt till.

Blir nog till att köpa sl kort nu sista månaden på jobbet. Fast det känns onödigt då jag bor så nära, men dagar jag inte orkar gå eller cykla hem, kostar det skjortan att köpa sl-biljetter. Så jag kör nog på det säkra kortet fixar ett månadskort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad bra Linn att du äntligen tar ditt förnuft till fånga med sl-kort:) Klart det är bra att röra på sig, men du måste ju lugna ned dig lite. Blev helt paff när jag hörde att du cyklade än, och det var för en månad sen. Ta hand om dig tjejen! Stressa ner.
Kram Therese