torsdag 20 september 2007

Föräldrar & Barn's tidn Gravid

Idag kommer en tjej som heter Anne ringa mig, för en intervju. Jag ska vara med i en gravid-tidning. Föräldrar och ban's gravid tidn. Anne kommer intervjua mig, sedan kommer en fotograf ta kontakt med mig och foto mig och magen :)

Artikeln kommer handla om "hur jag berättade nyheten". Så jag får väl släppa storyn om hur jag fick ett nytt jobb 3 dagar innan jag tog ett positivt test :) Hur jag, nervös som attans, berättade för min chef att jag skulle gå på mammaledighet om 6 mån... ha ha.

Men kul ska det bli iaf! Känner mig nästan som en kändis..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännade! =)

/sara

Camillas lockar sa...

Å vad kul! Jag har träffat Anne genom ett reportage för Hennes, hon är verkligen kanon :-)

Anonym sa...

Hur gick intervjuv, bra? Vet du när detta kommer i tidningen... ååå vad många frågor:/ Blir sååå nyfiken - så kul o spännande för dig - o inte minst för Troccan, som sedan får läsa(ja det kommer att ta låång tid innan h*n får se o läsa detta, men... kul iaf)

Vi ses ju till helgen - Längtar!
Måla bebbekorg o kolla andra
"prylar"
Kram Mam