lördag 21 april 2012

Sliten

Det har varit en galen vecka! Rolig men intensiv. Första dagarna på jobbet var uppbokade med möten. Många nya männsikor och kollegor. Ons-tors var det introduktion i Nacka på Hotel J. Kul! Intensivt, lärorikt. Träffade massa nyanställda i förtaget, många nyexade mäklare. Lärde mig massor om yrket och företaget. Duktiga föreläsare!

Onsdag kväll åt vi middag och drack vin. Trevlig kväll. Tyvärr hann jag inte njuta så mycket av det fina rum jag fick. Sov gott iaf sen var det dags för ännu en intensiv dag. Härligt ställe att vara på och utsikten kan man ju inte klaga på direkt :)

Jag avslutade veckan med ett intensivt arbetspass med skissande över kommande kampanj för att senare på kvällen möta upp alla mina härliga tjejer hemma hos Sofia här i Tullinge. Åt god mat och drack mycket vin. PRATADE! :) Kom hem ett i natt...så lite sliten idag efter denna galna vecka :)

Idag kom mor och far och hälsade på, grattade den fyllda 35-åringen. Mycket mysigt!

Nu ska jag dö i soffan med min man och ser fram emot en lugn dag imorgon där jag inte ska göra många knop.




1 kommentar:

Mamma/mormor/svärmor sa...

Stolt över att du fått ett nytt kreativt intressant arbete! jag kan se på dig att du mår bra igen! Härligt!! Jag kan inte mer än önska dig LYCKA till på din nya arbetsplats!
Idag har vi myst firat J som fyllde 35 förra veckan och haft en kvalitetstid med er o med mina älskade barnbarn. Kan man vara lyckligare än man är...? Ha 2 så fina döttrar med sina härliga män o två superunderbara barnbarn! Tack för att ni alla finns o förgyller mitt liv!
Älskar er!!
mam