tisdag 17 april 2012

Påväg...

..till mitt nya jobb :)

Första dagen igår kändes jättebra! Många härliga människor å mycket nytt att ta in. Fick fin orkidée på min plats, en iphone å en ipad. Sedan kom ett blombud från Hammer och Hanborg som gjorde rekryteringen. Gulligt.

Idag ska jag ha episerver utbildning. Å inbokade möten med nya kollegor. För att gå mer inblick å förståelse för vad de gör. Imorgon bär det av till Hotel J i Nacka. Introduktionsdagar med alla nyanställda. Mest nya mäklare tror jag. Eget hotellrum å middag på kvällen. Trevligt!

Ang maten så kör jag nu havregrynsgröt med hallon eller äpple på som frukost tillsammans med ett kokt ägg å kaffe. Makrillburk som mellis igår. Tror dock det blev för lite mat...var väldigt hungrig på kvällen. Blev hallon med keso å en knäcke med kokt skinka på. Idag har jag med mig både keso å ägg till mellis.

Ikväll powerwalk! Äntligen mår halsen bättre!


1 kommentar:

Mam sa...

Låter härligt gumman<3 Fin bild på dig;)) Puss & Kram