fredag 26 november 2010

Kalas!

Oj oj oj vilken eftermiddag igår! 6 st tjejer (7 med Isabel) följde hem till oss efter dagis, tillsammans med mamma Jenny, Veronica och Annelie. Och vilket kalas det blev! Det är inte lätt att hänga med i dessa vilda 3 åringars fart. Men de fikade och lekte så det stod härliga till. Jag själv hann sitta ner en liten stund och umgås med mammorna. Trevligt!

Isabel fick många fina bra presenter. Bok, snövitskitt, ett slott med tillbehör, pärlor att göra halsband av mm. Jättefint!

Imorn är stora dagen och då kommer familjen och släkten på kalas. Men då kommer jag ta hjälp av alla här och ta det lite lugnare. Idag är jag helt slut av gårdagen och jag måste spara alla krafter jag har för att orka med den sista biten i den här graviditeten, inkl förlossning. Gah!

2 kommentarer:

mam sa...

Tack för idag å godnatt, trevligt gott o mysigt!! Sov gott(det gör ni säkert redan)...
Kram mam

Lite smått å gott sa...

Tack för igår. Mycket trevligt! puss