onsdag 24 november 2010

8 dagar kvar!

Tiden går så fort. Fast jag bara är hemma så försvinner dagarna.. Jag sover dåligt på natten och vaknar gärna mellan 5 och 6 och kan inte somna om, somnar sedan om vid halv 8 och sover till 9 halv 10. Skönt, men dagen blir väldigt kort.

Idag har jag målat fågelbord (nu ska äntligen fåglarna få lite mat!!) fixat fiskedamspåsar inför kalaset imorn, sätt upp adventsstake.. Ja det är lite pyssel. Mysigt att vara hemma och ärligt talat så orkar jag inget annats. Känns som en utmaning att bara ta sig till affären för att handla ett par saker.

På lördag blir vår stora tjej 3 år! Jag ser verkligen fram emot att fira hennes födelsedag och är tacksam om bebisen väntar med att titta ut tills efter hennes dag :) Vem vet, jag kanske fortfarande går här sprängfylld om 2 veckor, you never know!

Inga kommentarer: