torsdag 19 mars 2009

Vill flytta nu!

Åh vi har hittat en lgh som vi vill ha!! :) Har redan flyttat in i huvudet ha ha. Vi får se hur det går. Måste ju bli av med vår oxå... Men vi drömmer om att flytta till större. Detta är en super fin ny lgh i ett barnvänligt område med lekplatser överallt och massa barn.

Håll tummarna!

Sitter på jobbet sent och jobbar. Måste bli av med en del saker som ligger. Inte klokt så stressigt det är här hela tiden.

Isabel sover inte på nätterna nu sedan hon börjar på dagis.. Helt plötsligt ska hon ha välling fler gånger per natt. Både jag och Jocke är som vandrande lik.. Hoppas det vänder snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Allting ordnar sig alltid till slut..... ta det lugnt bara och en sak i taget så ska ni få se.
Försök att inte stressa ni kan inte göra mer än ni gör just nu.
Jag vet att det är svårt men med åren så lär man sig.

Kram Svärmor

Anonym sa...

Ja den såg jättefin ut:) Men en sak itaget...Jag förstår att ni drömmer om en fin stor lägenhet o att Isabel kan få ett eget rum o yta för alla sina leksaker. Jag håller tummarna dock o hoppas på det bästa.
Slit inte ut dig gumman - man ska vara rädd om sig, annars blir det bara mer sjukdomar o tröttheten tar över. Hoppas du är hemma hos din lilla familj, när jag skriver detta.

Vi ses på lördag!
Kram mam

Anonym sa...

TACK för idag!
Kort tid, en dag, men timmar som betyder mycket:) Att få umgås med vår käraste Isabel är värt miljoner!!!! Ja även att få umgås med dig "vårans linnstrumpa". Pappa o jag sa just när vi kom hem att det har varit en underbar dag med er! Så härligt o så rogivande att få umgås, även om det bara är för en dag, så är det värt såååå mycket, mer än någon kan förstå! Bonus blev det oxå - Jocke kom hem så vi även hann umgås med honom:) Sorgsligt dock när vi skulle åka - Isa sa nejnejnej...när jag tog på mig stövlarna - lilla gumman, men vi ses ju snart igen! Älskar dig!!!Massor av Pussar o kramar till er från
mormor o morfar

Anonym sa...

Förresten....Våren(!!) är på G!
Härligt!

Camilla sa...

Hon har säkert en tillväxtperiod, snart så är det borta ska du se. Vad är det för fin lägenhet ni hittat? Ha en fin vecka. Kram

Lite smått å gott sa...

CAmilla: Ja jag tror det oxå. Det är mycket protest, mycket spänd båge bakåt och gap och skrik. Har hört att runt 1,5 år är det så här.. Vi får vänta tills det är över :)

Vi har hittat en stor fin lgh i Ursvik, det nybyggda området. Underbar! :)kram