onsdag 25 mars 2009

Funderingar..

Sitter här tidigt på morgonen och solen skiner utanför. En isande solig dag idag. Härligt. Fast ajg längtar efter våren dock..

Det är mycket som händer nu. Både privat och på jobbet. Huvudet snurrar och tankarna löper amok.

Ibland är man så upptagen med allt som händer i livet, just nu. Stressen på jobbet, hämtning på dagis, matlagning.. Man ser bara det man har precis framför sig och man glömmer bort att tänka stort.

Hur mår jag? Hur lever jag? Är jag lycklig?

Ibland har jag små stunder när det är som om allt stannar. Då jag ser det stora. Det kan vara en en lugn solig morgon som denna. Jag kommer på att jag har det ganska bra. Jag har en underbar familj, ett roligt jobb (om än lite väl stressigt) och jag är lycklig. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra!
Tack för en härlig stund med Isa. Hämtning fr dagis, mellis ute i solen. Gungade o myste.. bara hon o jag:) Sen hem o ritade o lekte tills mamma kom...) DÅ blev det pankisar o supergod blomkålssoppa. Därefter ruschade jag iväg mot Tuna!
Tack å Godnatt mina älsklingar o sov gott
Mormor