söndag 1 mars 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Flaskmamman. Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

Jag är väldigt oallmänbildad. Sorterar ganska starkt vad som är intressant att veta. Tyvärr lite för starkt.

Jag är väldigt ointresserad av politik. Så ointresserad att jag inte ens vet vilken person som tillhör vilket parti. Galet!

Jag är sällan nöjd med mig själv. Vill alltid ha det alla andra har och göra det alla andra gör. Så har det alltid varit.

Jag mådde inte särskilt bra under högstadiet och gymnasietiden. Inte förrän jag flyttade till Sunne för att plugga som jag hittade mig själv och började må bra.

Jag pillar alltid på saker och ting som är "i vägen".. plitor, pluppar, sårskorpor etc. Inte bara på mig själv utan oxå på min dotter och min sambo, till hans förtret.

Jag har en stor längtan just nu att flytta till något större.

Jag önskar många gånger att jag bodde i samma stad som min familj.

Jag har alltid slem som sitter i halsen vilket gör att jag harklar mig ofta och sväljer "högt". Vilket irriterar min sambo otroligt mycket :)

Nu skickar jag denna utmaning vidare till:
Sara
Fia
Elin
Busnova
Camillas Lockar
Nyfödd

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sådär ja:) Såååå mitt i prick! Ja det ÄR verkligen du...hihihi...
Skönt att ni mår bättre o att Isa äntligen får ta sina första timmar i sitt nya liv - På dagis! Kommer att bli så bra och hon klarar det kanon(tror jag iaf:)
Å det gjorde ingenting OM ni flyttade tillbaka hit(vet att det inte kommer att ske, men när du ändå nämner det)
Hoppas måndagen blir en bra, sista kurerande dag för dig.

Kram Mamma

Anonym sa...

Hej

Du är duktig på att känna dig själv. Jag håller helt med - jag önskar också att du bodde kvar i etuna. många kramar Maria

Lite smått å gott sa...

vad skönt att ni tycker att jag känner mig själv :) ja det är väl lite typiskt mig kanske :) Vem vet, kanske bor vi samma stad en dag! kram

Jessica sa...

Tack för kommentaren & utmaning, jag fick samma utmaning för ett tag sen, så det blir bara samma svar *hihi*... kram