torsdag 12 mars 2009

Tidig morgon

Idag är jag på jobbet kl 7. Det är tidigt! Jag är så glad att det är ljust ute på morgonen. Betydligt lättare att komma upp och iväg.

Isa har ju börjat dagis nu. Idag och imorgon är sista inskolningsdagarna, då går hon 9-15. Så idag hämtar jag henne för första gången. Spännande! :) Från och med nästa vecka börjar nya tiderna, då ska jag sitta här kl 7, 3 dagar i veckan. Det ska nog gå bra. Men känns väldigt tidigt.. :)

Idag är jag extra trött, då vi var ute och åt igår med jobbet. Innan man har kommit hem, varvat ner och kommit i säng blev kl tolv. Sedan vaknade Isabel, märkte väl att jag hade kommit hem. Sedan sov man oroligt till kvart i sex. Snark!

Hem och sussa ikväll!

1 kommentar:

Jocke sa...

Och att idioterna till grannar startade sin eurodisco kl 24 var ju inte så bra heller.