måndag 30 juli 2007

Semester slut

Så var man tillbaka på jobbet igen. Känns märkligt. Ganska tyst här.. Att börja lägga sig tidigt igen blir nog inga problem, efter en dag på jobbet är man ju helt slut! Jag som tycker att vissa dagar har varit tröttsamma fast jag varit ledig, nu blir det andra bullar när man ska köra på och jobba heltid.. Men att gå upp 6,30 blir svårare att vänja sig vid igen!

Har precis lagt till en ny blogg som tillkommit under semstern, min kompis och föredetta arbetskamrat Johan. Han har inträtt denna värld, tror att han kommer ha mycket intressanta saker att skriva om. Det blir ju nice, då vi inte kan bubbla på lika ofta om saker och ting som vi brukade när vi satt bredvid varandra.

Irina på jobbet tyckte jag hade fått en stor mage, ja lite skillnad är det ju på dessa 4 veckor! Större mage lär ju Micaela ha när hon dyker upp här om ett par veckor.. Hon ligger ju 4 veckor framför mig!

Inga kommentarer: