tisdag 24 augusti 2010

Tung vecka

Jag har en riktigt tung start på veckan. Efter en veckas sjukdom ligger jag efter betydligt på jobbet. Tyvärr så ska allt strula oxå. Usch, känner mig deppig, ledsen, har ont och magen känns som den ska spricka. Inge kul alls. Är gråtfärdig hela tiden. Jag som var så glad förra graviditeten.. Känner mig sjukligt trött igen, och har börjat äta järn. Hoppas det hjälper.

Nu är målet Samos! Att kämpa sig igenom 3 veckor till för att sen få vila upp oss och sola och bada en vecka på Samos. Det ska bli skönt!

1 kommentar:

Mam sa...

Försök att tänk positivt och på den lille/a som ligger o gror därinne... Din hälsa o familjen går före allt annat o du ska orka ta hand om den lille/a som kommer om några månader. Kör inte slut på dig. Din deppighet beror nog på att du är helt slut + gravid!

Kram o sov gott. Vi ses i morrn!