söndag 15 augusti 2010

Söndag

Helgen har bjudit på lite olika plus och minus.

Minusen står min krämpor för. Fått ont i rygg, höft och revbenen. Jag hoppas att det är något övergående. Inte så sugen att känna så här resterande 15 veckor. Jag har även fått ont i halsen och jag hoppas verkligen inte att det blir mer sjukdom än så.
Igår var det ju supervarmt här och vi drog till badstranden. Vi har spenderat en hel del tid tillsammans med våra trevliga grannar. Idag satte vi upp tavlor lite här och där och det känns riktigt bra. Jag känner mig grymt nöjd. Sedan gick jag till plantshopen här och köpte nya blommor som jag planterat i krukor på altan och trappen fram. Dagen avslutades med fika hos grannarna.
Summan av denna helg är skön avslappnande helg och pyssel hemma.

Ligger nu i soffan och vilar mina ömmande kropp.

3 kommentarer:

snakkies sa...

Fint med nya blommer, vår balkong hägrar med döda sådana...

Hemma igen,känns skönt! Ang järn mm, testa berocca, bra tycker jag

Kram!

Lite smått å gott sa...

Tack :) Ja det var mycket döda blommor här med.. nu nytt och fräscht!

Vart har ni varit nu då? Jag visste inte att ni varit borta?! Skönt att vara hemma igen. Ska kolla berocca. Köpte Fexim, järn på brustablett, de säger att den är mer skonsam.
kram!

mamma sa...

Fina blommor;)
Krya på dig gumman!
Kram mam