måndag 13 april 2009

Påskigt

Påsken är förbi och snart är vardagen här igen. Vi har varit i Eskiltuna hela helgen. Hälsat på min nyopererade mor och njutit av vårsolen. Snacka om sommarvärme! Isabel njöt för fulla muggar och sprang runt på mormor och morfars tomt.. Trots lite magsjuka under lördagen så har hon varit en pigg tjej!

Tiden går ruskigt fort! Isabel har redan gått 4 veckor efter inskolningen på dagis. Och blivit en stor tjej! Pratar oavbrutet. Mycket som såklart är mest babbel men det kommer mer och mer ord allt eftersom. Vissa dager är hon en liten härmapa och säger a
llt vi andra säger :). Hon förstår allt oxå. Vi kan kommunicera med henne som med varandra nästan. Helt otroligt! Det är vissa dagar som man reflekterar över det. Då förstår man hur stor Isabel blivit. Min lilla tjej...

Nu längtar vi efter våren och få lite mer familjetid! Veckorna rusar fram där jag är överhopad med jobb, sedan dagis hämta och lämna, middag och allt som måste göras. Helgerna har varit proppfulla sista veckorna. Nu ska vi försöka njuta lite oxå :)


Här kommer ett par bilder på vår påsktjej :)

4 kommentarer:

fia sa...

åå va fin hon är!!!! Kram på er!!

Anonym sa...

vilken fin påskkärring =)
kram sara

Sassi sa...

Vad söt hon är!

momo sa...

Mormors lilla sötnos:)
Nu är jag hemma, men fick inte möjlighet att träffa dig snuttan. Jag nöjer mig med resterande av fam på besök och ser fram emot att få se dig längre fram....
Pussar o kramar mormor