lördag 18 april 2009

Lördag

Sitter vid datorn, första gången på evigheter här hemma. Sjukt. Har varit för mycket senaste tiden och prioriterat annat. Dessutom för trött för att orka något när kvällen kommer. Men nu så, läst lite bloggar, laddat in bilder och skriver inlägg :)

D
et har varit en bra lördag. Skönt att få vara hemma efter 2 helger borta. Pysslat om hemmet lite, lekt i parken och fikat på Russin. Mysig dag med familjen. Det behövde vi! Ännu en dag återstår av helgen. Känns härligt!

I torsdags var jag på Melissa Horn, på Nalen. Underbart!! Vilka texter. Men svårt att förstå dock att hon är så ung, vad får hon allt ifrån?
Igår var vi på middag hos Lina, MAttias och Alexander. Första gången vi träffades sedan de kom hem från Thailand. Jätte kul att de är hemma igen, efter 4,5 månad! Isabel och Alex som lekt hela höstan var så söta ihop. Men nu är det Alexander som ska pussas och kramas och Isa som springer iväg. I höstas var det tvärtom :). Det var iaf en supermys kväll tillsammans med vänner!


Lite fina vårbilder på en lycklig Isabel som springer runt på mormor och morfars tomt. Tänk om vi hade hus!

3 kommentarer:

mamma/mormor sa...

Fina bilder:) Önskar jag hade varit med er då...:/
Nu är mormor trött - långa dagar nu sen jag kom hem o tröttheten kommer fort.
Saknaden av min "lilla" tjej, barnbarn o måg är STOR!

Kram på er lilla familjen ses snart - hoppas jag.

Godnatt
Mormor

mamma sa...

Undrar om hon är dotter till Maritza Horn...? Henne kommer jag ihåg o var lika duktig på texter o fin musik...:)
mam

Lite smått å gott sa...

Ja det är hennes dotter. Har tydligen väldigt lika röster. Har inte hört Maritza..