lördag 25 april 2009

Helt ok dag

Det har varit en ganska bra lördag trots lite sjukdom. Igen. Isa kom hem med 39 grders feber igår från dagis och i dag har den legat runt 38,5. under dagen kände jag mig inte heller så pigg och tempen mätte 38 grader på mig med. Hmm..

Vi har ändå varit ute på balkongen och myst. Isa hade lekstuga där ute. Tur att vi har en lite uteplats ändå :) Sedan blev det mest mys och lek hemmavid. Nu sover prinsessan gott i sängen.


Lite uppdatering av
hennes senaste: Favoritordet just nu är Tutta (tutte/napp), säger det ofta. Vill gärna ha en hel drös med tuttar och välja imellan. Hostar när mna säger ost. ha ha har liksom blandat ihop det där.. Apa. Tut tut. Klättra utan problem upp för alla klätterställningar. Åker rutschkana själv och säger åt barnen "tut tut" när de står i vägen :). Älskar alla djur, pekar och ropar, härmar dem. Pipin, hunden, katten bla. En bråkdel av hennes egenheter just nu!

Sköna bilder från dagen:Mumsar mörk choklad på balkongen..

Oh vilken ska jag välja?

2 kommentarer:

momo sa...

Älskade lilla skruttunge:) Jättefina bilder och skönt med ett eget litet "kryp in/lekstuga" att mysa på. Ser lite mosig ut, febrig, men hoppas det ger sig o att du är piggare i morgon.
Sov gott mitt lilla gullefjun och vakna pigg o glad i morgon så hoppas vi på att ni får komma ut i det fina vårvädret.

Puss o Kram o Godnatt fr en mycket piggare mormor :)

Anonym sa...

Hej Linn! Ibland vaknar jag till och läser din blogg. Men våren är såå intensiv, såå skön och såå allergisk. Vad härligt att ni ska gifta er! Jag kommer att tänka på er den 8/8 - då ser vi Madonna i Göteborg! Kramar från Ingvor