söndag 15 juni 2008

Förkylt

Ja så blev Isabel förkyld igen, natten till fre. Kunde inte sova. Supersnuvig. Vi fick inhandla en näsfrida och den har varit kanon! Fast Isabel tycker inte det, hon gallskriker. Idag är det lättare, som hon lärt sig att det hjälper henne, men i fredags var det så hjärtat brast.

Sen smittade hon mig och min syster oxå, som var på besök tors och fre. Inte kul! Sitter med rivande hals och täppa. Som tur är kan jag ju snyta mig iaf :)

Har varit på stan idag, ensam. Sprungit och letat klänning till de 2 bröllop vi ska på. Inte lätt! Finns nästan för mycket klänningar i år att välja på. Var nere i fredags oxå, emd syrran och Isa, men då får man inte så mycket gjort. Köpte dock en på Vila då, men den bytes ut mot en ny idag. En ljusgul med blommor på. Känner mig riktigt nöjd! Hittade en matchande liten kofta till, osm en bolero. Snyggt!

Nu hoppas vi att Isbel sover bättre i natt så jag klarar av att vara mamma imorn oxå. Nedräkning nu. 3 dagar kvar tills min kära sambo går på semester i 6,5 vecka!!!

Inga kommentarer: