fredag 27 april 2012

Jobb jobb..

Står på jobbet och lägger upp alla saker jag gjort på vår annonswebb. Där mäklarna själva går in och justerar och sedan skickar till tidningen.

Det har känts rikigt bra den här veckan. Nu när jag fått börja jobb på riktigt :) Var på möte hos vår Reklambyrå SWE idag. Mycket trevligt!

Angående kost och träning har jag tyvärr inte kunnat träna sen måndag. Fick halsont och behövde ta det lugnt. Känns bättre idag så jag hoppas komma iväg en stund på lördag iaf.

I helgen blir det först Eskilstuna och Lisas 30 årsfest och sedan Dalarna för att fira Valborg. Nice!

Kosten denna vecka har bestått av lite blandat. Ganska bra men kan bli bättre :)

Igår föll jag för sötsuget tyvärr.. Men bara att ta nya tag!

Imorgon blir det 30 årsfest för Lisa och sedan Dalarna för att fira Valborg.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: