söndag 24 april 2011

Vår stora lilla tjej..

..har lämnat alla napparna till kattungarna på Skansen idag. Vi har pratat om det länge och nu var det dags. Hon var redo. Men hon älskar sina nappar sååå! Det är svårt att lämna bort dem så där. Hon var så duktig. Pratade om det hela vägen hem men var så nöjd. Här hemma blev lite ledsamt. "Jag saknar mina nappar!!". Hade lite svårt att komma till ro och koppla av. Men efter ett par böcker och lite prat om napparna somnade hon lugnt. Jag tror hon snart har glömt dem. Men hon var en sån stor liten duktig tjej idag! Jag är så stolt!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Mäkta stolt tjej att få lämna sina nappar! Jag är en stolt mormor och hoppas att du Isa, inte saknar dina nappar för mycket. Du klarar detta galant gumman!
bamsekramar o grattis o Lycka till fr mormor
ses snart!!

mormor sa...

Mormors underbara tjej!!! Kom snart - jag saknar dig såååå!!!
Puss Isabel mitt älskade barnbarn