torsdag 24 mars 2011

Hilda

Tiden går så fort. Snart är Hilda redan 4 mån. Just nu är det mycket händer som gäller. Hon tränar och tränar. Greppar saker, pratar med händerna, äter på dem. Hon kan sitta hur länge som helst och hålla på. Har fått en ny greppvänlig leksak som är det bästa hon vet just nu.

Annars så pratar hon väldigt mycket. Det gurglar och låter. Hon anstränger hela kroppen ibland fr att få ut ljuden. Så mysigt att se.

Sedan snurrar hon från mage till rygg. Blir lite lätt missnöjd när hon rätt var det är ligger på rygg, utanför filten jag lagt henne på :)

Hon är en väldigt glad tjej, flinar och vill vara med och snacka hela tiden. Även fast hon har varit så förkyld nu så är hon mest nöjd hela tiden. Dock sover hon sämre såklartmed snuva å allt. Ammar ofta och bajsar mycket! :) Jag hoppas på bättre nätter snart! Men nu är vi på bättringsvägen iaf.

3 kommentarer:

mormor sa...

Å min lilla Hilids!! Gu´vad tiden går fort - man missar massor... Hinner inte med att ses lika ofta som vi gjorde m Isa - jättetråkigt! Men vi tar igen det;))
Rullar över fr mage till rygg - redan?! snart krypor hon väl...hihih nä, jag skojade bara.
Men längtar gör jag!
Nästa vecka kommer mormor o myser med er tre tjtjer en em o kväll. Ska bli sååå mysigt och håller alla tummar o tår nu att ALLA får vara friska, nu när våren kommer!
P&K mormor

Lite smått å gott sa...

Ja tiden går så fort! Synd att vi inte hinner ses oftare. Men ska bli mysigt med lite mormorsällskap nästa vecka. Ute o leka lite, en kaffe på altan :) kram!

Mormor sa...

Jaaaa TACK! Ser verkligen fram emot denna dag!! Puss på er mina fina flickor - o en bamsekramshälsning till Jocke, min kära svärson
Mam/mormor o svärmor