tisdag 15 mars 2011

Lite smått och gott

Ja inte är vi särskilt friska här. Ungefär var 14e dag sjuknar Isabel. Förra veckan åkte vi på förkylning hela bunten. I söndags blev Hilda värre igen och har nu massor av slem som fastnar i halsen och bröstet. Hon rosslar och får svårt att få bort det. Vi åkte upp till Huddinge igår kväll, men fick åka hem igen 3 timmar senare.

Idag fick jag en lite känning av våren! Solen sken och det kändes riktigt härligt ute! Lite kallt i skuggan dock. Men snart så, då är solen och värmen här och lite grönska slår ut! Längtar!

Mannen och jag har börjat vårt nya liv igår :) Nu kör vi LCHF igen! Mina extrakilon sen graviditeten ska bort!! Måste ju våga visa mig i bikini igen..
Lycka till, till oss! :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hejja och Lycka till med LCHF! Hoppas tjejorna snart blir friska, kram!

Lite smått å gott sa...

hej och tack! Har sett att du kör nutrilett nu :) Sommaren närmar sig med stormsteg! Ja nu får vi banne mig bli lite friska snart! kram!