måndag 18 oktober 2010

Inte långt kvar..

Nu är det inte långt kvar. 6,5 vecka. 3 veckor kvar att jobba. Idag är en tuff dag, tarmarna gör förbaskat ont, inte kul när man har en liten acrobat där inne som vrider om dem lite extra då :) Men jag kämpar på! Ska iaf klara dessa 3 sista veckorna på jobbet! Sedan är det min tur att andas lite, och dona och fixa för bebben, det ser jag fram emot!!

I helgen var vi i Eskilstuna. Det var en skön helg och väldigt fint höstväder. Dock var jag bra trasig och vilade mycket. Önskar jag hade mer energi på helgerna när man vill umgås och ha det mysigt tillsammans. Var iaf på tjejkväll hos syrran. Mycket trevligt!

Nu är bebben ca 46 cm från topp till tå och väger runt 2,3 kg. Huvudets omkrets ca 23 cm. Hua, stort! :) Det är väldigt TRÅNGT i magen nu.

Lite fina bilder från helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linn!

Läser din blogg ibland och tittar på härliga bilder. Lycka till med jobbavslut, förlossning och ny bebis. Tänker på dig.

Kramar från Ingvor

Lite smått å gott sa...

Hej! Kul att höra ifrån dig.
Tack så mycket. Inte lång tid kvar nu :) Vore kul att ses nåt framöver. Ni får komma till Tullinge och hälsa på! Hälsa alla. kramar