torsdag 26 juli 2012

Barntapet..

Oj nu var det länge sedan jag var inne. Semestern har gått och jag är nu tillbaka i verkligheten igen :) Semestern var bra, dock en aning dåligt väder både i Dalarna och på Gotland. Men mysigt hade vi! Återkommer med bilder.

Om 3 veckor ska vi renovera lite hemma. Det blir tapetsering och målning av våra sovrum. Äntligen!!! Sedan ska vi sätta upp en trävägg som  fondvägg i vårt sovrum, råplank eller råspont. Det kommer bli  snyggt!


Men det här med barntapet är svååååårt! Jag har tittat runt lite och har olika idéer. Vad säger ni?
Blir som en fondtvägg på ena långsidan där sängen står. Resterade väggar behåller vi vita.
Jag är väldigt svag för randigt...tror liggande.










 Så här kommer väggen se ut på ett ungefär i vårt sovrum :)



2 kommentarer:

Mormor/mam sa...

Hm...svårt det där.
Inte för "barnsligt" då de snabbt växer ifrån det o då blir det omtapetsering, igen. Jag röstar för den randiga på tvären-bild nr 3 fr slutet...Den blir fin;))
Puss mam

lector sa...

Håller med din mormor.