torsdag 21 juni 2012

Midsommar!

Imorgon är det midsommar och vi ska för första gången fira hemma i Tullinge. Vilket jag ser fram emot! Det ska bli mysigt att gå upp till Trädgårdstorp och dansa kring stången och säkert träffa massa bekanta från "byn" :). Synnöve och Anders (farmor och farfar) kommer fr¨ån Oxelösund och ska äta lunch med oss, sedan möter vi familjen Lovén (Jenny, Dick, Olivia och Ellen) vid stången. Jag hoppas det är soligt och härligt väder!

Efteråt går vi hem hit och fikar med pavolontårta som jag just bakar i ugnen. Mums! Sedan grillar vi och myser tillsammans hela gänget hela kvällen. Det ska bli riktigt trevligt!

Just nu sitter jag i soffan efter strykigt klänning och väntar på marängbotten i ugnen. Jag är så trött och sliten, hektiskt tempo på jobbet och Hilda har sovit dåligt senaste 2 veckorna. Så jag ska snart gå i säng.

Jag önskar er alla en riktigt mysig midsommar!


1 kommentar:

Sandra sa...

Ni får ha en jättetrevlig midsommar i Tullinge! jag är oxå helt slut, skönt att man är ledig i 3 dagar nu. Krama tjejerna ifrån mig:). kram