fredag 4 maj 2012

Tjejekväll

Fredag kväll och en ny helg är här. Jag har varit sjukt trött den här veckan! Vet inte om det beror på för lite sömn i helgen, kom hem sent i tisdags och poff ny vecka. Känns som vi legat efter med allt de här dagarna...tvätt, handling, planering. Ska bli skönt att få en ny helg att återhämta oss lite på och strukturera upp ett å annat.

Jocke är på bio och jag hämtade mina små änglar idag. Vi jagade efter glassbilen och kom hem lagaom trötta och skitiga (mest de små:) åt lite middag, myste i soffan, badade, läste bok och så sov dem. Skönt! Nu myser jag i soffan med datorn i knät, ska se några repriser från veckan. Ibland är det så skönt att få egentid. Jag behöver det!

Imorgon blir det dejt med Jenny och Ikea. Vi har lite fix att göra i helgen. Hoppas på att komma ut på prommenix. Det blev inte av igår, kände att halsen behövde vila lite till.


Inga kommentarer: