fredag 30 juli 2010

Sista trippen

Imorn drar vi iväg på vår sista anhalt den här semestern. Tällbergskroken i Dalarna. Mor och fars sommarstuga. Det ska bli mysigt att åka iväg och andas lite skogslukt. Syrran och Pether kommer på söndag och vi får umgås allihop. Isabel ser verkligen fram emot att få åka till Dalarna och träffa mormor och morfar.

Idag har Isabel varit och lekt hemma hos Saga, från hennes dagis. Alldeles ensam :) Så kul att hon börjar få så många egna vänner. Saga hade den största studsmattan som finns på tomten och det var ju en hit! "Jag vill oxå ha en sån här mamma, på min tomt"... hmm nu är det så att vår gräsmatta är lika stor som hela deras studsmatta :). Men Isabel har fått en egen gunga idag, som pappa Jocke varit så duktig och satt upp.

Just nu sitter jag och smaskar saltlakrits. Har varit och shoppat inför morgondagen. Systemet och willys, smet även in på Lidel och köpte lite godskaer, de har grymt bra choklad där och tydligen grym laktrits oxå :) Jag är en riktig sweettooth när jag väntar bebbe!

Imorn går jag in i vecka 23. Helt galet vad fort tiden går! Har precis läst boken "Snart har vi en baby" för Isabel och den var grym. Verkar som Isabel förstod bra och vi pratade om lite funderingar som hon har. Mysigt.


Inga kommentarer: