lördag 30 januari 2010

Tuff vecka

Jag har haft en tuff vecka på jobbet. Med chockbesked om ev omorganisation, som inte ligger till fördel för mig. Ilska, frustration, chocktillstånd och rädsla är resultatet av ett väldigt jobbigt onsdagsmöte.

Nu försöker jag koppla av, koppla bort och njuta av en helg, men det är något som ständigt surrar inne i huvudet. Man märker att en oro finns i kroppen när tankarna snurrar kl 4 på morgonen när man blir väckt av Isabel. Vaket tillstånd på 2 sek.

Nu hoppas vi att allt löser sig till det bästa, att jag får behålla min tjänst bl a. Fortsättning föjler nästa vecka.

6 kommentarer:

Mamma sa...

Håller alla tummar o tår som bara går... Bamsekram Mamma

Anonym sa...

Hoppas att allt löser sig för dig det kan kännas hopplöst när man får ett besked tor mig jag vet men oftast så blir det ju bra i slutänden.
Du vet ju hur det blev med mitt jobb det blev ju kanonbra.
Vi hoppas på något bra av detta.
Stor kram Synnöve

Lisa A sa...

Förstår att det oroar. Hoppas det blir glada besked i veckan. Kram på er!

Anonym sa...

Hej hoppas att allt blir bra, jag skickar många kramar till dig och familjen. Maria

Lite smått å gott sa...

tack tack :) Jag kan behöva alla kramar jag kan få.. Oron ligger tjockt i kroppen och jag har svårt att koppla av. Vi hoppas att allt detta blir bra tillslut. kram

Tilda sa...

Hoppas det löser sig! Kram kram