måndag 26 oktober 2009

Vi flyttar till trädgårdsstaden!

Det gick! Vi sålde lgh och köpte vårt radhus!! :) Jippi!

Vi gick ner i pris dock, fick lägga oss lite lägre, men vi ansåg att det var det bästa vi kunde göra. Vi är mycket glada!


Det är tillträde redan den 6 nov, så vi ska försöka flytta den 14 nov. Om vi hinner packa allt :)
Herregud, det känns otroligt stort. Men superhärligt! Som vi har längtat efter detta!

Här är några bilder från vårt nya hus. Titta in min nya stpra badrum med stort badkar med tassar, tvättmaskin och torktumlare :)

13 kommentarer:

mamma sa...

Underbart! Grattis (igen) o Lycka Till! Vi kommer o hjälper er :) Puss o Kram mam

Anonym sa...

Gud vad kul Linn, och Jocke såklart! Lite större än eran lägenhet ni har nu. Grattis än en gång! Det blev en väldigt snabb flytt. Hade hoppats träffa er innan, men det får vi ta senare. Vill ni ha hjälp med flytt hjälper jag gärna till. Ifall jag får sova hos Linda förstås, hon ska ju snart ha. Kram Therese

http://stengeltjejen.blogg.se sa...

ÅÅ villken liten Idyll det ser ut att vara lite Bullerbyn över det!!! va häärligt!!! GRATTIS till er

Anonym sa...

Hahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahaha
SVENSSON! Fint badrum, ska du bo där? Sova i badkaret`, med tassar?

Anonym sa...

Och vad är det för fel att vara Svensson om jag får fråga? Det äruppenbart att det är en stackars 17-årinjg som skrivit ovanstående inlägg och som har en hel del kvar att lära. Du kommer nog bli varse när du kommer ur puberteten.

Anonym sa...

Danielsson-Brensén, det ser jättefint ut! Där kommer Isa kunna springa sig trött :) Ser fram emot att våldgästa er! Kramar J

Pst, ert badrum är nästan större än hela mitt rum ;)

lector sa...

Åh vad mysigt! Grattis!

Anonym sa...

Detta är ni väl värda vi önskar er all lycka till huset.

Varma kramar Synnöve o Anders

Lite smått å gott sa...

Tack alla för era mysiga kommentarer. Förutom en dock.. men folk får ha sina åsikter..

Vi kommer nog trivas och vara lyckliga där! :) kram!

Camilla sa...

Åh det ser helt fantastiskt ut! Superfint badrum, ni kommer att trivas så bra i det fina huset. Kram

Anonym sa...

Det ser prima ut!

kram Erik

Anonym sa...

Grattis till radhuset! Det ser urmysigt ut! ...och lagom till 2-årsdagen, perfekt. Lycka till önskar familjen Goyeryd (som får stå ut med att ni valde söderort)

Lite smått å gott sa...

Camilla: Tack, vi trivs superbra! Kan inte jag få loggin till din blogg?! Jag vill gärna fortsätta läsa den! kram

Ingvor: Tack! Nu får ni kommaoch älsa på oss! Jag vet, det blev söder och inte norr. HAr fler som tjatat om norr :) Vi får se till att ses ändå. kram Hälsa alla.