lördag 3 oktober 2009

Here we go

Jag blev sjuk. Det var det som hände. Dagen jag bröt ihop. Med facit i hand, förstår jag varför jag gjorde det. Kroppen var totalt slut och eftersom jag inte lyssnade på den, så tog den till nästa steg.. tårar.

Jag fick en rejäl influensa, eller virussjukdom, eller vad man kallar det. Är fortfarande sänkt och har ont i nacke, hals och huvud. Men känns lite bättre nu.

Jocke har varit grym idag och kämpat järnet med att tömma lgh och göra den fin inför vinsingen den 11/10. Nu är det städning och packning som gäller imorn. Och hämta vår prinsessa, som bor hos farmor och farfar den här helgen.

På måndag morgon kl 6.35, lyfter planet, som tar oss till Agia Napa. Där ska vi bada och sola och njuta av en härlig vecka tillsammans! Jag längtar så!

När vi kommer hem från Cypern, har visningarna varit, och då hoppas vi på en hejdundrande budgivning, så vi kan få vårt lilla radhus i Trädgårdsstaden!! (har skrivit på kontrakt, med en klausul om att sälja vår först)

Trevlig vecka alla!

6 kommentarer:

hanna sa...

Håller tummarna stenhårt! Ha en fab semester!

mam sa...

Ha en underbaaaaaaaaaaar vecka o njut i fulla drag! Lägenhetsförsäljningen kommer att gå som"smort"

Bamsekramar fr mam

Camilla sa...

Jag håller också tummarna för en hejdundrande budgivning och att ni får en fantastisk semester! NJUT!!!!!

Tilda sa...

Spännande, håller tummarna för budgivningen.

Ha en superskön semester! Kram

Anonym sa...

Hej Linn!

Välkomna hem från semestern! Hoppas att ni har haft det jätteskönt i värmen.
Lycka till med husaffären! Ja, jag förstår att det är mycket nu och du har rätt inställning: PRIORITERA, VÄLJ BORT, SÄG NEJ, LÄGG ÅT SIDAN... och vännerna och släktingarna finns kvar även om man inte har ständig kontakt.

Många kramar från Ingvor

mam sa...

Välkomna hem!!!!
Hoppas ni haft en mycket bra o skön avkopplande vecka:)
Håller alla tummarna nu efter sista dagens visning....:/ Kommer gå såååååå bra!
Kramar i massor till er alla 3!

mam/svärmor/mormor