torsdag 3 september 2009

Tillbaka i stressen

Sitter här, kl 20 en torsdagskväll, och det känns som om jag borde gå och lägga mig. Så trött varje dag. Igår somnade jag i soffan, mellan min mor och Jocke, 21,10. Galet!

Jobbet är i gång igen, dagis och allt annat oxå. Stress stress. Usch. Idag fick jag
nog på jobbet och kände, så här kan vi inte ha det! Men vad gör man? Man måste göra det jobb man har och försöka ändra på deadlines etc kan man försöka, men det är inte ofta som det går. Jag ska försöka att prioritera annorlunda den här hösten och inte försöka göra allt. Familjen är det viktigtaste!

Isabel utvecklas så det donar om det. Just nu pratar hon nästan som en v
uxen. Otroligt. Varje dag lär hon sig nya ord och fraser. Min stora tjej. Fast jag vill ju att hon ska vara liten ett tag till. Önskar nästan hon inte pratade så bra, så man fick lite bebiskänslor fortfarande :) Men vi är stolta över vår duktiga dotter, såklart :)

Imor
se gick hon runt och sjung hela tiden, jag försökte spela in lite, men lyckades inte. Nästa gång försöker jag igen, då kan jag publicera hennes lilla sång här på bloggen :).

Superfina bilder på Isa från bröllopet, tagna av Elin Möller:


3 kommentarer:

mam sa...

Tack för igår/natt!
Det var så härligt att få vara hos er slippa resorna en dag. Mysa med er o Isa! Som du skriver - helt fantastiskt vad hon snackar... Tog plånboken och vinkade.."hejdå alla barnen, gå å handla nu... :))
Är det inte underbart så säg. Puss till Isa!
Super(!)fina bilder, man smälter o bara ler...
Kram o ett stort TACK för att ni finns där, så nära...
Mam/Mormor

Anonym sa...

Hej
Vilka superfina bilder på sötnosen.kram maria

Anonym sa...

Hon är så fin vårt lilla gull.
Hörde när hon sjöng Bäbä vita lamm också helt underbart.

Kram Synnöve