söndag 6 september 2009

När lugnet lagt sig

Varje kväll när Isabel somnat så är det som om luften går ur mig. Då är det första gången, känns det som, jag andas på hela dagen. Och då blir jag så trött så trött själv. Oftast slutar det med att jag sover i soffan vid halv tio snåret. Kul fru man är.. :)

Vi ha
r haft en ganska mysig, men även jobbig helg. Isa har varit lite febrig till och från sedan torsdag. Igår myste vi på kungsholmen, lekte i kronobergsparken och köpte nya kläder till Isa på POP. En hel vintergarderob nästan.. underställ, fleeceställ, vantar, mössa etc. Dyrt blev det! Idag har det varit en lite sämre dag, men med feber och mycket gnäll. Från min och Jockes sida oxå, då vi sovit minimalt i natt och är trötta och griniga. Ni kan ju tänka er, 3 st trötta och griniga i en familj. Vilken härlig dag! :)

Nu sover lillan iaf och jag njuter av tystnaden och lugnet. Jocke sitter vi
d "sin" dator och jag vid min. :) Snart kryper vi nog ner i soffan och ser en rulle, hoppas jag.

Försökte lägga in ett ljudklipp från vår numer skönsjungande tjej :) (bä bä, björnen sover, lilla snigel mm) Men det gick ej. Här kommer dock lite bilder från helgen.

3 kommentarer:

fia sa...

Fin hon är Lill tuffs,,, Du de där med att sova i soffan vid nio,,,, du är INTE ensam,, det gör vi alla kan jag säga,,,, haha man är ju bara såå trevliga med varandra,,, men men thats Life,,,, Villken underbar kofta Isa har,,,, vart har ni hittat den??
Kram på er Alla 3

mormor sa...

Mystjejen!!! Vilka underbara bilder! Läcker tröja...:)
Vi ses "förmodligen" på torsdag!

Kram mormor

Anonym sa...

Vilka fina bilder.
Längtar till nästa helg när jag får träffa busfröet igen.

Kramar moster