fredag 10 juli 2009

Saknad

Jag har varit grymt dålig på att uppdatera denna blogg. Jag vet. Kan bara skylla på mycket jobb och bröllopsplanering för hela slanten :) Om 1 vecka går jag på semester och jag längtar så! Har en lång lista på saker som ska vara klara tills dess, men då tänkte jag vila upp min stackars stressmage, så den mår bra tills den stora dagen :)

Isabel har varit hos farmor och farfar sen i söndags. Och vi saknar henne så! Idag ska vi äntligen få träffa henne igen! Pussas och mysa. Vi har fått dela upp henne lite här och där pga dagis har stängt i 5 veckor. Nästa vecka ska pappa Jocke vara hemma.

Vi hade en härlig helg i midsomras i Dalarna. Väldigt regning midsommaraften men mysigt ändå. Här är lite bilder därifrån:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Va roligt att få se alla fina bilder på er. Ni ser ut att ha haft en bra midsommarhelg. Hoppas vi ses snart kram maria

mamma sa...

Ja visst hade vi det härligt!!! Trots regn o lite solsken...:)
Mam