onsdag 26 augusti 2009

Trött onsdag

idag är ingen rolig dag. Sovigt dåligt och är hur trött som helst. Vädret underlättar ju inte direkt. Fortfarade lite förkyld sedan helgen, halsen vill inte ge med sig. Men...

...bara en dryg månad kvar, sedan tar vi semester igen! Vi ska åka på honeymoon, vår lilla familj. Så skönt!! Längtar! Blir spännande att flyga och resa till ett annat land med Isabel för första gången. Nu hoppas jag att resterande månad kommer gå fort!

Sedan har jag en stor längtan efetr min dotter. Både måndag och tisdag kväll försvann utan att jag äns hann umgås med henne. Hann knappt med en kram äns. Så nu ska här hem och mysas idag! Passande väder oxå. Hoppas hon är lika sugen som jag att krypa ner i soffan efter dagis och bara slappa.. he he Får kanske sätta på "pippin" (läs surfs up alt pingu:).

Till helgen sticker vi till tuna igen. vi ska ha en myshelg med min mor och far. Har inte hunnit träff dem så mycket denna sommar. Goda kräftor på lördag oxå! Sedan ska Elin fotografera Isabel lördag fm. Har länge velat ta fina bilder av henne hos fotograf. Hon tog våra bröllopsbilder, som vi för övrigt kommer få en cd-skiva med i helgen :) Och även fina bilder på mig på min möhippa som Jocke fick i bröllopsgåva. Se hennes blogg.

Ikväll dyker nog en film upp i bevlådan, vår vigsel och bröllopsfest! :) Jippi!

3 kommentarer:

mamma sa...

Var inne o kollade... Fina bilder o även på lilla skruttfia, Isabel:) Jättefint!!
Kramis mam

Anonym sa...

Kom igen, va! Blogga?! Är det så illa? Alla som bloggar är folk som behöver kärlek och bekräftelse av sin omgivning. Du borde veta bättre. Om du vill synas börja med musik eller film, kanske teater. Annars bra sida. Jag är anonym för att inte såra folk i onödan. Så ta denna kommentar inte för hårt.

Anonym sa...

Till Anonym: Du är en idiot. Har du inget vettigt att skriva kan du hålla käften. Du MÅSTE inte läsa...