onsdag 6 maj 2009

Planering..

Huvudet snurrar för fullt! Fast mest på roliga saker :) Sitter på jobbet och har låg arbetsmoral.. Det är bröllop, semesterplaner och bröllopsresa.

Söker lite på stugor på öst- och västkusten.. Vi vill hyra en stuga från 1/2 v-1 v. På camping, privat eller nåt. Har ni nå tips? Vi funderade lite på Västervik, nära Vimmerby så kan vi besöka och ha lite skoj med Isabel.

Bröllopsplanerna har legat lite vilande nu efter inbjudningarna gick ut. Men nu börjar jag känna att tiden är knapp. Vad mer måste göras nu? Skrev ut en checklista igår. Här ska bockas! Syrran kommer i helgen och vi ska titta på tärnklänning. Jocke ska oxå ut på jakt efter kläder. Skönt att ha min klädsel avverkad iaf :) Bara underkläder, skor och väska kvar..

Sedan när det gäller bröllopsresa, tänkte vi sticka iväg i höst, typ september-oktober så där. Vart åker man där det är varmt och inte för långt för 7-10 dagar? Egypten? Europa blir kanske lite väl ostadigt.. eller?

1 kommentar:

mamma sa...

Såg du mina tips på mailen?? Stugor - Kommer du ihåg Sturkö? Det var er "favvosem" tror jag...

Hm bröllopsresa - ngt myyysigt ställe. Vart är era drömmars mål??? Förutom Australien förstås - ngt väl långt å dyrt kanske... Men vem vet???

Jag älskar Italien!!!!!

P&K
Mam